high on life

nu är jag helt slut i hela kroppen. la mig precis i sängen och kommer inte upp nu, kroppen vill inte sammarbeta längre.. men iallafall så har jag hunnit med mycket nu på kvällen. har lockat mitt hår, badat, bakat muffins, suttit vid datorn, skrivitn presentation, packat inför imorgon och skissat. nu kommer jag inte på mer jag ska göra utom att fixa iordning naglarna. så jag tänkte inte skriva så mycket mer här idag. ska pilla på naglarna och sova.


jag vill vara med dig de vet du. vill inte göra något annat än att vara med dig ensam. de är då jag är trygg och trivs. men jag klarar inte av att du behandlar mig som du gör nästan hela tiden. du får mig att må bra men samtidigt så himla dåligt...

Godnatt


Jenny


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0