i´m gonna be the last one standing

dagen har varit bra faktist. känns som att den har flytit på rätt bra och är ju glad nu också och ganska lättad (: började iallafall dagen med att göra ett skriftligt prov där jag typ gjorde provet själv. var lite somm en "uppsats" kändes det som. hur som hellst så klarade jag det iallafall så nu är jag helt klar med Historian, skönt! efter de hade jag engelska B och vi jobbade typ bara i boken. efter lunch hade vi engelska B igen men vi åkte till statsbiblioteket och lånade engelska bok vi ska läsa, så bara att börja med de då :) när jag var klar där fick jag sluta och mamma kom och hämtade mig. vi åkte och köpte en ny dator till mig och dvd, passade även på att köpa ett USB minne , kan vara skönt att ha. efter de släppte mamma av mig på stan eftersom jag skulle jobba vid 4 och hon skulle hem. men hade typ 2 timmar kvar tills jag började så vad skulle man hitta på? jo jag gick till stadsteatern och var med moster :D

jobbet gick bra och när jag kom hem fixade jag mat till familjen. det blev pyttipanna idag! och just nu ligger jag i ett varmt bad, bloggar och lyssnar på musik .

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0