i´m living with something that just isn´t fair

åkte till skolan idag men dock försov jag mig imorse. vaknade en kvart innen bussen skulle gå. så slängde bara på mig kläder och knappt smink eller frukost. som tur var så han jag med bussen iallafall. i skolan så var maria sjuk idag igen så det blev inget med att gå igenom skisser. på mförmiddagen klottrade jag lite på dom skisser jag har och pratade med dom andra. sen efter lunch fick vi göra corsage. sigrid hade genomgång först sen fick vi göra 3 olika corsage. de gick faktist ganska bra. när man tänker efter är det inte så himla svårt att göra ett corsage. allt som krävs är material och fantasi!

Mamma hämtade mig efter skolan. vi åkte och fixa de sista inför pappas 50 års fest imorgon. galet kul de kommer bli! Ellentin ska också komma hit, så himla mysigt. kommer nog ta en del bilder som jag lägger ut. men iallafall så hämtade jag ut ett paket på posten sen också. (äntligen har de kommit) sen åkte vi hem. nu här hemma har jag sovit och guuud vad skönt det var! när pappa kom hem hade han med sig pizza. fick inte ens i mig en halv, 1/4 typ :S och då var de en barnpizza jag fick, vad är felet egentligen? äter ingenting längre...

nu sitter jag här och har precis fixat klart musik tävlingen tills imorgon med lillebror. kommer nog vara hemma ikväll skulle jag tro :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0