Onsdag

dagen har varit helt okej. blir deprimerad pga en sak men hoppas de löser sig förr eller senare. dagen började med att jag gjorde klart min käpp vi började med igår, och satan vilket pill arbete det är! florist yrket är svårare än man kan tro. sen resten av dagen har vi gjort myrten kronor. blev ganska nöjd med min men den är inte helt klar så de kommer bild på den imorgon. men käppen kan jag lägga ut en bild på nu, dock en dålig bild.

 

kan ta en bättre bild imorgon eller något. men iallafall imorgon ska jag fortsätta men myrten kronan. men kommer nog bli klar ganska snabbt så får la se vad jag får göra sen. har inga mer planer imorgon.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0