värdelös dag, eller?

dagen började med att ellentin mötte mig på stationen eftersom hon sov hos erik. sen gick vi till anslutningsbussen och mötte linda. vi åkte till skolan och då kom även ida, sedan bar de av ned till grollen med sara och sigrid! och jag offrade mig lite kan man säga. haha. och ledsen ellentin för armbågen!! men iallafall så kikade vi runt där en sista gång innan blomster beställningen skulle in, vi käkade även frukost där. resten av dagen har jag inte gjort annat än att lindat en brudhållare och brännt mig på limmpistolen, awsome eller vad säger ni?  efter skolan åkte jag och ida ned på stan och kollade runt massa. vinkade av ehnne vid bussen vid halv 4 sen traskade jag iväg och jobba. pappa kom och hämtade mig efter jobbet och jag fick övningsköra hem.

Ända sen jag kom hem har lillebror kallat mig armlösa barnet tack vare min Poncho som jag köpte idag. han förstod sig inte riktigt på konstruktionen så att säga. vad ska jag hitta på resten av kvällen då? ska ut i köket och pröva att kolla om de funkar att övertala päronen att åka in till stan och köpa en sak ;) SÅ BRB!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0