weekend

kom nyss hem från bälinge. var med in och kollade på lillebrors sista match för denna säsong och den vann dom med 3-1, grattis! just nu sitter jag i soffan och ska snart försöka äta något. sen idag är det renovera klart hallen som gäller. vi ska tapetsera och lägga golv, kanon!

fredags: slutade i skolan runt 4 - 5. vi hjälpte maria med en bröllops beställning. och vi var verkligen trötta vi tjejer. vi skrattade jätte mycket, maria råkade blöta ned mig och ellentin med slangen och jag blev geting stucken! usch, haha. men vi har alltid roligt med varandra. på kvällen bar de av till Roger på för fest. vi firade bella eftersom hon fyllt år. Sen blev de först red room, efter de vip och senare kalas. hade hur kul som hellst den kvällen. tackar allihopa som var med!

lördags: igår var jag och jobbade först på morgonen/dagen. på kvällen åkte jag in till stan och mötte upp eken, jenny och falle. kvällen tillbringades på kalas och de var verkligen jätte kul! men ena stunden frös man och nästa sekund var de hur varmt som hellst. blev så sur också på killen som sprang in i jenny, jäkla idiot! man ber kanske om ursäkt när man blöter ner någon annan? suck! åkte iallafall med halv 3 bussen hem.

fick träffa en person igår. galet va nervös jag blev när jag såg dig. trodde inte jag skulle våga säga något alls. hoppas de här inte var sista gången. <3


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0