what a wonderful world

har haft en underbarg gårdag och dag med ellentin. micke kom och hämtade oss igår i skolan sen åkte vi vidare till gränby och handlade! hade jätte kul med dom två verkligen. vi gick omkring där och körde självscaning med micke för första gången, haha. Sedan blidde de glass för fulla shåå. sen på stadium köpte vi 3 smurftröjor, en i var haha. sen när vi kom hem till henne gick vi ut i skogen och plocka svamp. vi hittade ganska mycket faktist, massor av goda kantareller.  hemma hos ellen gjorde hon och jag taco paj till allihopa som blev super gott! Hela kvällen kollade vi på film med hennes familj och hade mysigt.

Idag så har ellentin fotat mig, både inne och ute. sen har jag sminkat henne och så har vi gjort lite allt möjligt. pyttipanna till mat är ju standard också. Olle kom och hämtade oss nu senare på dagen och vi släppte av ellen vid bussen och sen skjutsade han hem mig. :)  UNDERBART MED ELLENTIN

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0