halva över!

kom nästan precis hem, är helt slut i kroppen! Började i skolan vid 07.30 och slutade 18.15. Har hållt på med Ybe hela dagen förrutom 1 timme då vi hade lunch och 15 min då vi hade en rast för att dricka kaffe och få luft. jag hoppas verkligen att allting har gått bra för mig. det känns ganska bra. är lite orolig för vissa blommor men det märks imorgon hur det ser ut! Som tur är får jag ta bort blommor som är vissna, MEN jag får inte sätta dit nya. så hoppas hoppas hoppas att de ser bra ut!
imorgon ska jag redovisa inför dommarna, efter de får jag gå ut en stund medans mina arbeten bedöms. efter de får jag komma in igen och veta om jag klarade det eller inte. kommer vara så nervös, är nervös redan nu! Ska åka hem till andreas och sova på kvällen också så jag får träffa honom, det behöver jag! har inte träffat honom sen i måndags morse då han åkte till jobbet.
Ska alldeles strax ta ett varmt bad för att vila upp musklerna lite och efter de måste jag packa klart. för på fredag åker vi till Holland! Ska bli så hiiimla kul, har verkligen längtat. ska ta så mycket kort som jag bara kan :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0