something to die for

och så var även jag tillbaka här! som ni märker så brukar jag inte blogga på helgerna. och anledningen till det är att jag inte brukar sitta vid datorn alls. så vill ni att jag ska ändra på de, skriv de! Men lite kort om vad jag har gjort i helgen. har varit hos andreas hela helgen och vi har gjort lite allt möjligt. tänkte inte skriva ut så mycket opm vad vi har gjort. men vi har varit med varandra och det är ju självklart huvudsaken :)
Imorse vaknade jag vid 5 då älsklingen gick upp för att jobbigt. de är lika jobbigt varje gång när han åker, men klart att han måste upp och jobba och jag skulle till skolan. fast i och för sig inte vid 5 utan jag gick upp vid 6.30 . Åkte iväg till skolan med 10 över 8 bussen. Idag hade vi engelska B och vi skulle redovisa om Going global. Jag var lika nervös som jag alltid är, jag hatar att redovisa och framförallt framför folk. egentligen förstår jag inte vad problemet är, jag är ju världens pajas och skäms typ aldrig, men just när de gäller att stå inför en hel klass och prata så darrar jag. Usch! men de gick iallafall bra, klarade av G skulle jag tro (hoppas på)
Efter de åkte jag och ellentin hem till henne för idag skulle hon och jag hålla egenledd idrotts lektion på Idrott B, och vad gjorde vi? Jo vi hade ridlektion. Och de gick faktist jätte bra! Bilder på de kommer senare från ellentins kamera.
Efter de åkte jag in till stan och jobbade i 2 timmar (drygt) men vad gör man inte. Kom hem för ett tag sen och direkt när jag gjorde de så tog jag på mig träningskläderna och tog en löprunda. Gud så skönt det var!! Ska försöka komma igång med det ordentligt igen som jag gjorde förr. sprang nästan varje dag då. Så får börja plocka med mig löparkläderna till Andreas också :)
Ikväll är det Innebnady som gäller! Storvreta möter Pixbo. Vinner vi idag går vi till finalen i Malmö. HEJA VRETA!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0