best thing i never had

godmorgon! vaknade vid 5 imorse då andreas skulle gå upp och göra sig klar för att åka och jobba. jag beundrar honom verkligen som orkar gå upp 5 varje morgon och jobbar till 16.00 om dagarna. men iallafall så hann han komma tillbaka till sängen och mysa en stund till innan dem (han och hans pappa björn) var tvugna att åka) Jag själv ställde om klockan som ringde nu vid 10.00. jag har hunnit äta frukost och fixat lite med banken på datorn, ska försöka klä på mig nu också men vet inte vad jag ska ha på mig. Ska nämligen ta bussen in till stan vid 11.10 och äta lunch med finaste Ida på stan! Har inte träffat den tjejen på jätte länge så nu är det dax!
har en fråga till er, är det för tidigt att börja använda lite höstkläder som t.ex pälsväst?
en random bild på mig, den nyaste jag kunde hitta

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0