everything right

igår kväll åkte jag upp mned andreas familj till BB och hälsade på Danne & Hille och dem små söta tvillingarna! Lite skillnad kanske man kan se på dem, svante är lite större än vad charlie är. men man kommer säkert se mer skillnad ju mer tiden går. var helt slut när vi kom hem så jag somnade nästan direkt i sängen brevid den jag älskar allra mest, andreas så klart :)

Idag vaknade jag vid 5 då andreas gick upp för att jobba. och som vanligt kom han tillbaka till sängen en liten stund igen innan dem behövde åka. det är alltid jobbigt när han ska åka. Hur som hellst lyckades jag inte somna om förns vid 6 tiden, sen vaknade jag vid 8, 10 och gick upp vid halv 11. Mamma och mormor kom förbi och hämtade upp mig så nu är jag faktist hemma. Men ska tillbaka till Storvreta redan imorgon :) längtar redan!

Idag ska jag vell inte göra så jätte mycket. plugga lite är la det ända som jag har tänkt. sen vet jag inget annat speciellt. är rätt matt och trött i kroppen så ska försöka ta det lite lugnt, men är jätte sugen på att dra ut och springa lite ikväll :) sen ska jag packa ned allt som ska med till andreas. om inte annat så springer jag i storvreta imorgon istället.

en bild jag tog vid stugan i helgen

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0