for the first time

en verkligen godmorgon. vaknade imorse och kände mig helt utvilad. hade en jobbig kväll igår, men tur att jag har andreas som alltid finns vid min sida <3 jag vaknade vid 5 som vanligt imorse när jag sover här då andreas ska upp och jobba. Sen nu nästa gång vaknade jag inte förns halv 11, galet skönt att få sova ut lite! har ju haft sånna problem annars och vaknar i omgångar. har precis ätit lite frukost och nu sitter jag ute i den varma solen. Andreas slutar vid 13.00 idag, så får se när han kommer hem. Han har lovat att vi ska åka och shoppa någonstans sen så får hoppas att det blir så, för jag behöver något nytt :)
En bild på Andreas från Fågelsundet
Älskar dig <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0