helgen som varit

Fredag: I fredags var jag hemma hos andreas på dagen med hans mamma och syster medans han och hans pappa jobbade. Vi tjejer satt och fikade ute i solen och pratade lite. Helen höll även på med att sätta in kort i fotoalbum :) så fick se massa fina mysiga bilder på hela deras familj vid olika tillfällen. Andreas slutade tidigt som vanligt som dem alltid gör på fredagar, så när han kom hem gjorde vi oss klara och tog en mysig tur ut till Thuns bara han och jag :) När vi kom hem senare duschade vi och gjorde oss klara. Senare gick vi över till Nino :) vi satt och spelade lite xbox ett tag och drack öl ;D efter ett tag tog vi bussen in till O´learys och träffade Holmen, tommy m.m en mycket trevlig kväll med alla grabbar och Andrietta :)

Lördag: Drog upp andreas us sängen tidigt för denna dag skulle vi på drifting i Lunda med Nino och grabbarna. Pga vädret slutade det med att det bara var jag, andreas och nino som åkte, men det var jätte trevligt det med :) det var som sagt pissigt väder, det spö regnade hela hela dagen. men jag klagade inte för det. Gummistövlar, regnjacka och paraply! På kvällen gick jag och andreas först till falle och förkrökade med krisse, emil, roger, tobbe och så klart falle. Vi åkte även allihopa och käkade på Kreta och det avr verkligen trevligt och livfullt! senare drog vi till ellan som fyllde 18år. Senare på kvällen blev det saluhallen med.


Söndag: Var hemma hos andreas hela dagen medans han var på match i Täby med innebandyn. Jag tog en prommenad på dagen och vilade för var alldeles slut i kroppen. När andreas kom hem på kvällen hade han med sig mat hem som vi åt tillsammans och kollade på tv alldeles för oss själva. Resten av kvällen bestod av film och mys med varandra. Älskar att umgås med honom :) vara själva, kramas och bara ligga och prata, finns inget som är så underbart!


kan ju berätta lite om dagen med.. Vaknade upp 5 imorse då andreas skulle upp för jobbet. prata lite en stund imorse också innan han åkte och jag kan verkligen inte säga mer än att JAG ÄLSKAR MIN ANDREAS! vaknade vid 10 sen igen och packade alla mina saker. mamma kom och hämtade mig efter jobbet. när jag kom hem har jag pysslat om min katt lite. Borstat henne, gosat och lekt :) lillebror och mamma har även hjälpt mig att möblera om i rummet , eller möblera tillbaka kanske man ska säga ;D JUST NU sitter jag i vardagsrummet och ska ha Xbox maraton med lillebror som är hemma från skolan och är sjuk.. stackars lillebror :( krya!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0