se me as i really am

godmorgon. gårdags kvällen blev inte riktigt som planerat kan man säga.. men det blir det ju oftast aldrig. Hur som hellst så kom andreas och hämtade mig igår kväll så jag har spvit hemma hos honom i natt. vaknade för en liten stund sen och har precis ätit frukost. är på ett konstigt humör idag, de humöret som heter "jag är glad men orkar inte bry mig eller fixa iordning mig" ni kanske känner igen det?
Hur som hellst ska jag ta bussen till stan som går 11.10 igentligen men orkar inte stressa till den så får bli bussen som går 11.40, spelar inte så stor roll. SKa iallafall in till stan för att köpa en MP3 som jag kan ha till träningen :)
en bild på mig och Andreas :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0