svar på senaste kommentarer

Evelina : om hemligheten jag pratade om tidigare.:
Varifrån beställde du? Funderar också på att göra det :)
Anonym : om lät du henne komma närmre:
fin tröja och tattu!
har du fler tattus? påsta bilder!
Jeanette Gräll : om hemligheten jag pratade om tidigare.:
jag gör ju på andra :) skulle vara kul om man fick själv, utan att behöva göra på sig själv ... vad använder du för material ?
Anonym : om hemligheten jag pratade om tidigare.:
är du utbildad?
Evelina : om hemligheten jag pratade om tidigare.:
Varifrån beställde du? Funderar också på att göra det :)
Jag beställde allting i från Maros of Sweden. Jätte bra grejer och det är folk som man kan lita på som jobbar där. jätte trevliga när man ringer och ska fråga något!

Anonym : om lät du henne komma närmre:
fin tröja och tattu!
har du fler tattus? påsta bilder!
Tack så jätte mycket! Jag har sammanlagt 4 tatueringar. 3 stycken som består av kinatecken och en tribal. Kan absolut ta bild och lägga upp senare idag! :)



Jeanette Gräll : om hemligheten jag pratade om tidigare.:
jag gör ju på andra :) skulle vara kul om man fick själv, utan att behöva göra på sig själv ... vad använder du för material ?
Okej :) Absolut bara höra av dig! Jag använder som sagt allt material från Maros of Sweden där jag beställde alla grejer :) Kan ta bild på allting senaren när jag gör på en kompis!


Anonym : om hemligheten jag pratade om tidigare.:
är du utbildad?
Nej jag är inte utbildad. men ska jag vara ärlig är det nog inte många som är utbildade som håller på ;)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0