i jumping front of a train for you

Sitter i skolan och har verkligen piss ont rent ut sagt. Känner att jag skulle kunna springa omkring och skrika bara. Sitter kvar ensam här nu. Meral åkte nyss och ellentin och Ida är nere på fyrislund, resten är sjuka. Kul? nej för vi har ingen lärare idag heller! Så jag var med på Sigrids lektioner imorse och lyssnade där :) lärde mig lite mer om hur man beskär träd och buskar. Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så att klockan blir 13.20 då Olle slutar så jag kan få åka hem och ta på mig min vinterjacka. Som ni kanske ser ute så är de världens snöväder, vart kom de ifrån!? jag som tyckte att de började bli vår, hade tagit fram skinnjackan och mina älskade converse. men tydligen så vill någon att de ska fortsätta vara vinter..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0