i just can´t take it again and again and again

Godmorgon allihopa. De var verkligen en seg morgon imorse. hade stora problem med att ta mig upp ur min varma säng, för vem vill gå upp till kylan när de är så skönt i sängen? Inte jag iallafalll egentligen, men man är ju tvungen. Sitter iallafall i skolan nu. Skriver lite på en engelska uppgift men de går inte direkt bra, vart är ellentin!?  Dagens lektioner är iallafall:
Engelska B
Psykologi
Idrott B
för er låter de kanske som jätte lite lektioner och att de går snabbt, men de gör de inte. har engelska fram till lunch, efter de är det psykologi till klockan 1 och då är de vara att fara vidare till idrotten på Actic! På dagens schema är de styrke träning som gäller, ser verkligen fram emot de!
Efter skolan ska jag försöka få med mig ellentin på stan en snabbis och fixa en sen, sen beroende på vad klockan är ska jag gå och kolla upp en annan rolig sak, hoppas de kommer att gå bra :) annars har jag inte så mycket andra planer för idag. Läsa lite när jag kommer hem iallafall men de är inte direkt ansträngande så.
låg och tänkte länge igår natt och jag kom faktist på att det bara är ynka 3 månader kvar tills jag tar studenten.. 3 månader!! förstår ni att de är inte länge alls?! var av de är lov, lovdagar, studentskivor och massa annat skoj som händer den tiden. De är helt galet vad tiden går snabbt. Snart är skolan slut för mig, jag kommer inte behöva gå i skolan igen om jag inte vill. ingen skola mer.... känns lite sjukt. Kommer faktist sakna skolan grymt mycket. tiden här på Uppsala Praktiska gymnasium har varit helt galet underbar, men de ska bli skönt att få komma ut i arbetslivet, få ett jobb och gå ännu mer frammåt i livet. Hoppas att studentmössan kommer snart vilket den borde göra.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0