imorgon börjar allvaret igen

Har inte bloggat på hela dagen för att jag haft annat för mig. Pappa skjutsade mig till Andreas imorse, sömntutan hade inte vaknat än när jag kom så han fick vakna mysigt iallafall :) hihi. Vi åkte hemifrån honom vid 12 eftersom han hade samling vid halv 1, han spelade med DIV 1 idag. Eftersom matchen inte började förns 14 så var de ju lite dö tid, så jag följde med björn och helene (svärföräldrar kanske man kan kalla dom xD haha) till Ikea. Efter de hämtade vi Sofia och Jacob sen blev de match! Tyvärr blev de förlust idag men andreas var jätte duktig! Hoppas att de blir en bättre match nästa gång.
Resten av kvällen har spenderats hemma hos älsklingen. Vi har ätit god mat, kollat på fotboll, solsidan och haft mysigt. Var verkligen jobbigt när jag åkte där ifrån, ville ju vara kvar men kunde inte.. kommer kännas tomt inatt :(
Imorgon har jag skola igen, kommer få tillbaka psykologi provet jag skrev innan lovet, hoppas på ett bra resultat där! Annars är de engelska B som gäller och idrott.
Hörs imorgon!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0