Jobb

klockan 8 imorse var jag hemma hos chefen och vi bar iväg och hämta sandra sen blev de fullt ös med jobb. de har gått bra idag, men ovant . är inte van med att jobba dagtid så de är ett annat tempo, men bra gick de iallafall. Vi var och käkade lunch på Ikea vid halv 2 tiden typ, efter de var de ännu mera jobb. Kom hem för en liten stund sen bara så nu är man ganska trött. har precis lagt mig i ett varmt bad och försöker slappna av lite, vilket behövs eftersom man är så uppe i varv hela tiden.
Imorgon ringer klockan 07.00 och jag ska vara hos chefen vid 07.30, sen blir de jobb! Har flera ställen imorgon än vad vi hade idag så kommer kanske bli senare imorgon skulle jag tro. men det där vet man aldrig utan de kan ändra sig helt under dagens gång.
Orkar inte lägga upp en bild på outfiten för de är bara jobba kläder xD Monas städ tröja, Monas stöd tjocktröja och mjukisar!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0