slut på denna dag

Har suttit och skrivit klart all engelska nu under kvällen så nu har jag de avklarat, väldigt skönt! La mig precis i sängen och tänkte läsa lite ur min bok jag läser som är på engelska. går lite segt men frammåt, den är ruskigt bra faktist!
Imorson är det skola som gäller. hoppas min lärare är där imorgon så jag kan få hjälp med lite grejer, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra imorgon i skolan.. läser la ur boken och lite annat smått. kanske jobbar lite med tävlingen jag och ellentin ska vara med i också.
Ska till läkaren imorgon också, usch ;( men hoppas jag får lite svar iallafall. Mår verkligen inte bra just nu. Sen senare blir det Kina mat med ellentin och efter de teater, kommer bli en super mysig kväll!
bakade ju Cheescake tidigare ikväll också, såhär blev resultatet! Riktigt god också!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0