tillbaka efter en skön helg

har inte bloggat eller suttit vid datorn på hela helgen. brukar nästan inte göra de alls längre på helgerna. Hur som hellst så lyckades jag ta mig in till stan i fredag på dagen tack vare olle och kotten. vi åkte till gränby och kikade lite, åt lunch och hade allmänt kul. Senare vid halv 2 - 2 tiden så kom andreas och björn och hämtade upp mig i stan för att sen åka hem till Storvreta. på kvällen var vi ett helt gäng som åkte och åt på Leonardos i lövstalöt, jätte mysigt! Efter de åkte alla tillbaka till Storvreta och tillbringade kvällen i en lokal. Tack för en trevlig kväll allihopa!
Lördagen så sov andreas och jag ut, riktigt skönt faktist. Vi gick sen upp och skjutsade falle & jenny till björklinge. På kvällen blev de match i Vattholma. Andreas och dom spelade oavgjort mot Loke, bättre än förlust iallafall! Efter de blev de hem och äta med hans familj och resten av kvällen blev de mys bara hos falle och jenny med chips och godis (sånna dagar behöver man faktist)
Idag har vi inte gjort något speciellt. vi sov ut på morgonen och kvällen blev de A-lags match på Fyrishov. Storvreta rent ut sagt slacktade Mullsjö med 12-1, haha underbart att se! Sen har vi myst massa hemma hos mig. Kommer kännas tomt att sova inatt utan andreas. Men som tur är får jag ju träffa honom imorgon! Och imorgon är det alla hjärtans dag också :)
men nu ska jag fortsätta att kolla på Wallander med min kära far sen ska jag sova. Godnatt!
jag älskar dig min andreas <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0