även en ängel kan falla ned från skyn

Åkte in till stan idag och var med Jenny. Vi skulle ha fixat internet bank till henne, men när vi kom dit så visade det sig att hennes bank hade stängt, fail. Så de blev lite vimmel på stan och kollade runt lite i affärer. jag köpte med mig en mys tröja hem och en mössa. Har kollat på den mössan ett bra tag så nu fick den följa med hem! Jenny bjöd på Cupido sallad. Vi satt där ett bra tag och jag hjälpte henne med nästan alla religionsuppgifter så hon fick de klart. Efter de drog vi och solade. har kännt mig lite vit nu igen så var dags att bättra på färgen!

Lägger in bilder senare på grejerna som följde med hem. tänkte även uppdatera lite allmänt med bilder om hur de ser ut i mina rum just nu. duger de?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0