bed time

Nu orkar jag inte sitta uppe längre. Har planerat lite om studenten och fixat, lockat håret och kollat på tv. anträngande kväll eller vad tycker ni? Men nu orkar jag iallafall inte vara uppe mer så nu ska jag krya ner i min underdunderbara säng! Får skjuts imorgon till skolan med, hihi vilken tur jag har :) Men tänkte iallafall skriva ned veckan planer som de ser ut just nu. Godnatt
Tisdag: Skolan, Jobba
Onsdag: Skolan, hem till andreas och mysa
Torsdag: Andreas åker till åre ;( buhu! , skolan för mig
Fredag: Skola
Lördag: Jobba
Söndag: Fira favvo moster!
Ska även åka till Thuns någon dag med och handla lite nödvändigheter inför nästa vecka!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0