Everything that I can't believe is happening

jag är verkligen glad just nu. allting faller på plats och allt känns så himla underbart just nu. Har haft en bra dag idag i skolan. När jag kom imorse eller ens gick upp imorse så kändes de som att dagen skulle bli seg, tråkig och allt annat än bra, men de vända så snabbt jag kom till skolan. Har varit aktiv idag och fått en del gjort, hade även psykologi lektion idag som var jätte rolig, och sen hade jag Idrott B, street dance som slutade med topp betyg! Efter idrotten kom min Sigrid och hämtade mig och vi for iväg för att leta praktikplats till mig, vilket resulterade på topp där med! Åååååh jag är så himla glad och lycklig.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0