första dagen i skolan avklarad

Nu har jag precis slutat för dagen. Hela dagen har bestått av lite planering och pratande, som resten av veckan också kommer att bestå av. Ska typ bara planera om kurser och börja med YB , börjar få ont i magen av de.. vad ska jag göra?? har inga idéer alls just nu.. men men, får sätta mig och tänka igenom, har en del att göra just nu känns det som så måste ta tag i det.

sitter och väntar på att jenny ska sluta. har lovat att följa med henne ned på stan och fixa med hennes bank och lite annat. måste äta något också sen funderar jag på att sola, underbart! Börjar jobba vid 16 idag också sen efter de ska jag övningsköra :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0