godmorgon

och så har även jag vaknat igen. vare sig jag ville eller inte... men iallafall har det varit en helt okej natt. har fått sova i ungefär 5timmar sammanlagt så de känns skönt. jag hatar att jag ska vakna upp jämt, jag tänker för mycket.

hur som hellst, nu är jag vaken. är lite oklart än vad jag ska hitta på idag. trodde att jag skulle få träffa nån men så kommer de inte bli på länge skulle jag tro. så, de suger ganska mycket men jag orkar inte bry mig mer. de märks hur de blir med allt. Ska träffa jenny iallafall tror jag. har lovat att hjälpa henne med religions uppgifter och så. Så vi kanske ska ned på stan och äta/fika och hon ska fixa med banken. Ikväll kanske det blir utgång faktist, men vi får se med den saken..

Idag är det onsdag va? jag har inte en aning om hur resten av veckan kommer se ut förrutom att de kommer fin besök hit imorgon och att jag jobbar på lördag morgon.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0