i here you call my name

har inte skrivit här på 3 dagar nu, har varken hunnit, tänkt på det eller orkat. men lite kort om vad som har hänt.

Från torsdag till fredag sov jag hemma hos ellentin.Vi gjorde tacos på kvällen och bara myste! dagen efter tog vi de lugnt och var ue och red på dagen, hur mysigt som hellst. Efter ridturen så hadeolivia bakat så vi bänkade ss framför WII och åt muffins, underbart!

Fredag åkte jag hem, bytta grejer i väskan och åkte direkt hem till andreas. vi var helt slut båda två så vi blev hemma hela kvällen. Vi kollade på tv med andreas pappa och åt och dack massa gott. och galet vad skönt det var att vara hemma och ta de lugnt bara.

Idag har jag varit och jobbat. Hade tur och fick skjuts hem av olle från stan, och nu sitter jag i ett varmt bad med annsiktsmask.
Dagens planer: Ta e lugnt hemma och senare åka och kolla på Andreas match. vad som händer ikväll vet jag icke just nu!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0