i wanna be your star

vad har min dag bestått av?

- jag blev först och främst skjutsad till skolan av Olle, så fick en trevlig pratstund på morgonen så det tackar jag för!

- varit i skolan hela dagen. har bara suttit och planerat, snackat och lallat omkring, jag sprang in i en dörr, skön första dag!

- åkte ned på stan med jenny och åt, fixa med hennes bank, sprang in i ännu en dörren på banken och shoppade lite

- gick och jobbade vilket gick bra som vanligt, druttade på arslet när jag skulle gå ut till soprummet i enbart tofflor, vilket var en mycket dum idé nu när jag tänker efter! får skylla mig själv att jag går som en tant nu

- övningskörde med pappa och han förhörde mig lite på skyltar


just nu: sitter i ett bad och steker med musik :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0