it´s like a dream

dagen har varit bra faktist. förrutom att jag kom till skolan imorse vid 8.30 och insåg att jag inte började förns 10.00, men de är sånna smällar man får ta ibland! satt inne och pratade massa med Lena och hittade på andra grejer :) hade som sagt bara Engelska B idag eftersom jag är HELT KLAR med samhällskunskapen, underbart! Nästa vecka börjar de nya schemat gälla och då börjar jag med Psykologi A och Idrott B , fortsätter även med Engelska B. Senare kommer alla andra ämnen börja som jag har kvar men vet inte just nu hur dom ligger..

Hade föräldrarmöte idag med bara våran klass. Jätte mysigt! maria informerade våra föräldrar om allt medans vi fikade munkar & kakor. Mycket att göra i skolan känns de som, börjar få lite små panik när man hör allt. men jag ska klara detta! INTE LÅNGT KVAR TILL STUDENTEN!


IDAG BOKADE VI VÅRAN STUDENTSKIVA!! MER INFO KOMMER SENARE.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0