just one touch and baby i believe

Då var jag hemma efter en i stort sätt vanlig dag för mig. fick mycket gjort i skolan idag. jobbade på bra med engelska och letade fakta, hade sen lunch och efter de första Psykologi A kursen. Vi lärde känna varandra och höll på lite om första intrycket hos folk. Vi fick även vara med och bestämma hur vi vill att kursen ska läggas upp. ser verkligen fram emot denna kurs, verkar vara något som verkligen är intressant och roligt! Efter den lektionen hade vi första lektionen med Idrott B. Där satt vi bara och prata och gick igenom mål i kursen, planering och lite inför när vi ska åka till kungsberget. Haha jag och Ellentin blir direkt satta på skidskola där eftersom vi inte kan åka ;D haha kan bli roligt!

Jobbade idag också och de gick kanon bra. ska jobba vid 2 tillfällen till denna vecka. Känner att jag behöver få in lite mer pengar. Ska ta tag i skolarbete snart men just nu; badar jag!

På detta vis ser denna vecka ut just nu:
Måndag: Få massa skolarbete gjort och klart
Tisdag: Skolan och jobba med Yb förhoppningsvis, jobba, hem till andreas och sova
Onsdag: Skola, träffa fröken Jansson kanske om hon har tid? Skolarbete
Torsdag: Skola, hem till andreas
Fredag: Skola? - inga andra planer än så länge
Lördag/Söndag: jobba, vara med andreas

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0