kärlek

har inte bloggat på hela helgen för att jag varit hos världens bästa andreas. I fredags åkte jag in till stan mot kvällen och träffade jenny. hon var med mig när jag solade och vi gick omkring och pratade massa och hade jätte kul :) efter en latte gick vi till Redroom där pojkarna satt. var där i några timmar och sedan bar de hem! Blev en lugn hemma kväll med let´s dance och sömn.

I lördags åkte jag in med bussen till salongen där resten av familjen var och jag färgade mina ögonbryn igen, känns skönt att ha de gjort igen så man slipper måla i! Sen efter de åkte vi hem, jag bytta kläder i väskan och sedan bar de av till Vattholma och kolla på innebandy. Spännande match denna gång som blev en vinst, kanon! Åkte hem till andreas och åt lite och gjorde mig klar, sedan kom olle och hämta mig ocg skjutsade hem mig till Stephanie där Jullan, christian och gustav var. Förkrök där sedan kalas! Kvällen var verkligen jätte trevlig. Slutade dock med att alla drog hem tidigt förrutom jag och Christian som var kvar och snacka massa och träffa lite av mina vänner :) Senare kom olle och vi skjutsade hem christian, sedan åkte vi och hämtade andreas och nino. Kom hem runt 3 tiden till andreas och man somnade gott.

Idag blev vi hämtade av mamma och lillebror sedan bar det av hem till syster och fredrik i Alsike. En mysig dag med familj/släkt med massa fika och prat. Resten av kvällen har givetvis bestått av HANDBOLL. Grattis Sverige igen till en kanon match och såklart SEGER!!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0