Monday morning

godmorgon. vaknade första gången vid 3, inte direkt pigg på att gå upp. vaknade nästa gång vid 5, vad fan är det för fel? vaknade av att mamma och pappa smällde igen dörren vid 7.30, men nu har jag fått sova till 12.30 iallafall, LYCKLIG TJEJ! jag fattar inte, sömnrpoblem till 10000. ända gåmngen jag verkligen kan sova utan att vakna oftast är när jag sover med andreas, är så lugn då på något vis.

hur som hellst ska ta mig upp ur sängen snart och duscha av mig och klä på mig. Hoppas att jag kan åka till björklinge och hämta lite grejer hemma hos kotten också så de blir fint här i rummet! annars har jag inga speciella planer för dagen utom att plugga plugga och plugga ännu mer. låter kul va? men nu jäklar ska jag få det att gå!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0