när man verkligen inte vill gå upp och fortsätta dagen..

godmorgon. har sovit ca max 4 timmar i natt så mår inte direkt bra idag. är varken pigg, glad eller mår bra alls. ville verkligen inte gå upp och åka till skolan men kände att jag var tvungen för att vi ska planera Hollands resan idag så ville vara här. men egentligen hade jag behövt vara hemma och vila idag, men ingen mening med det när jag ändå jobbar sen på eftermiddagen.. så måste ju hur som hellst åka in till stan. min mage är kaos just nu, har jätte ont i magen och orkar knappt hålla ögonen öppna. jag vill bara åka hem till Andreas, krypa ned i sängen och sova med honom! men eftersom han jobbar går inte de, längtar verkligen tills jag träffar honom ! kanske sover hos honom imorgon? vem vet, kan ju alltid hoppas :) skulle behöva de, eller iallafall träffa honom. för just nu är allt jag behöver närhet. känner mig så stressad inför alla grejer med YB, kurserna i skolan, studenten, skivor, jobb m.m måste börja försöka ta de lite lugnt.

planer för resten av veckan som det ser ut just nu:
Tisdag: Skolan och jobba med Hollands resan, Jobba
Onsdag: Skolan och jobba med YB, Jobba, träffa andreas(?)
Torsdag: Formex med klassen!
Fredag: Skola och jobba med YB, HEEELG!!



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0