now you know

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja en hel del grejer
2. Höll du några av dina nyårslöften?

hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej det tror jag faktist inte

4. Dog någon som stod dig nära?

nej som tur är

5. Vilka länder besökte du?
England
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

inget vad jag kommer på just nu. livet blir vad man gör det till (oftast)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

23 oktober - Dagen jag och andreas blev tillsammans<3
8. Vad var din största framgång 2010?

Att jag var och jobbade i London

9. Största misstaget?

Kan jag inte ta upp här i bloggen.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk har jag varit, ramlade även ned från en trappa och hamnade på sjukhus

11. Bästa köpet

finns många men bland annat min bärbara dator

12. Vad spenderade du mest pengar på?
inte en aning just nu

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja verkligen!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?

riverside

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

De har gått lite upp och ned faktist, men tack vare andreas har jag mått mycket bättre.
16. Vad önskar du att du gjort mer?

sparat pengar och jobbat mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

vet inte

18. Hur tillbringade du julen?

sov hos syster och fredrik dagen innan julafton + jobbade. Julafton spenderade hemma hos dom i alsike med familjen och fredriks familj

19. Blev du kär i år?

ja verkligen och det är underbart :)

20. Favoritprogram på TV?

One tree hill, greys anatomy, Desperate housewives

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

hatar inte någon

22. Bästa boken du läste i år?

närmaste bok jag kan komma på just nu är körkortsboken?

23. Största musikaliska upptäckten?

Andreas när vi åker bil, haha

24. Något du önskade dig och fick?

Andreas (generad)

25. Något du önskade dig men inte fick?

Nej jag vet inte

26. Årets bästa film?

Tycker de är ganska svårt att välja en film, finns många bra t.ex red, salt m.m

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Firades av familj och åt massa onyttigt, haha

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jag vet faktiskt inte

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Vanligt, enkelt.

30. Vad fick dig att må bra?

vänner, familj, andreas

31. Vilken kändis var du mest sugen på? strong>

haha jag vet inte!

32. Vem saknade du?

Farmor

33. De bästa nya människorna du träffade?

Människorna på Nihlstens blommor och speciellt Andreas.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0