nytt år, nya tag, nya problem, nya lösningar

och så var vi inne på ett nytt år. 2010 är förbi och vi hälsar 2011 välkommen. Mitt nyår var faktist jätte bra. Umgicks med vänner hemma hos roger och festade före och efter självaste 12 slaget. Var mycket som hände under kvällen. jag jobbade först och främst på dagen på tunabackar blommor med tjejerna. runt halv 3 tiden var allt stängt och klart i butiken så då kunde jag ta bussen till storvreta.
kvällen bestod av god mat hemma hos Falle med hans pappa och jenny, efter de tog vi bussen in till stan och sen nästa buss ut till björklinge. fullt ös hemma hos roger från början till slut. var även en del gammalt groll som löste sig vilket jag tror är en lättnad från båda sidorna, om inte annats så hoppas jag de :)

har spenderat hela helgen med andreas, vilket verkligen känns skönt. ibland behöver man lite mer närhet lixom.. men efter en hel dag i stan med falle, jenny och andreas så är jag äntligen hemma. blev en ny telefon för andreas och lite annat men ingenting för mig konstigt nog! fanns ju en hel del saker jag ville ha men struntade i de faktist. men en ny mössa skulle behövas!

denna bild ska tydligen vara en favorit hos en del så lägger upp den här nu för första gången


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0