one and only

andreas var här ikväll och de var en lugn och väldigt mysig kväll! finns de något bättre än att ligga i hans famn? låg och kramades hela kvällen och små sov lite, de behövdes verkligen! Får se vad vi hittar på i helgen. men mys ska de bli! :) galen i min pojke!



nu ligger jag i sängen och dampar på min telefon för att jag inte kan ta emot sms? vad är det för fel!? någon annan som har samma problem eller?? aja hur som hellst så ringde ellentin för en stund sen och jag ska dit imorgon och sova hos henne och erik, myyyyyyss!! kommer att bli massa pyttipanna, snack och mys. tänkte även färga håret också (behövs verkligen). men framförallt kommer vi att tillbringa hela dagen på FORMEX, great!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0