onsdag morgon

somnade jätte tidigt igår kväll vilket känns underbart skönt, behövde verkligen sova. gick upp imorse vid halv 8 och gjorde mig klar och blev hämtad vid 8 tiden, så skönt att jag slapp åka buss. Nu sitter jag i skolan och får ingenting gjort. vi skulle ha haft möte med rektorn nu på morgonen angående hollands resan men maria ställde in de så efter lunch ska vi ha mötet istället. hoppas att de kommer att gå bra. Egentligen borde jag hålla på med YB men har ingen inspiration just nu, eller jag vet rättare sagt inte vad jag ska göra. måste komma på något mer som jag ska göra i själva arbetet men vad? Måste även sätta mig och försöka göra en powerpoint. och hur tusan gör man de? har aldrig gjort en faktist, men de löser sig. jag brukar komma på det mesta så :P
resten av dagen: Skolan, Jobba, andreas kommer

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0