take my hand

godmorgon allihopa. vaknade nyss och känner mig inte alls lika bra idag. har mått lite halvt på sista tiden beroende på en del saker. och idag är en neutral dag. hoppas det ändrar sig senare, man kan ju alltid hoppas iallafall. har inte sovit så himla mycket inatt, fick kanske 5 timmars sömn. sover jätte dåligt när jag funderar så mycket. önskar att jag inte skulle behöva fundera så mycket men de är inget jag kan göra något åt..

Idag är det tänkt att jag ska åka till Gränby med en gamal vän vilket är jätte trevligt! men just nu snöar de lite för mycket så vi måste vänta pga vissa komplikationer.

Imorgon ska jag äntligen få träffa andreas... vi ska på bio med hans syster och jacob, kommer nog bli kanon trevligt

men just nu: gaah orkar inte! vill inte gå upp ur sängen, vill inte tänka, vill ha svar, vill inte behöva känna såhär.



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0