Tisdag 4/1 2011

varje gång jag ska skriva datum så skriver jag 2010 först, antar att de sitter i ett tag fram över. hur som hellst, 2010 kommer vara ett år jag verkligen kommer att minnas. London, jobb, går bättre i floristiken och framför allt, jag fick min andreas :)

Igår var jag på stan med Jenny hela dagen. vi hade jätte mysigt verkligen! var ut till ikea och kollade lite och sedan åkte vi tillbaka till city och var där hela dagen. jag bjöd på lunch och senare mys fika inne på favorit stället Café Åhrummet! Mycket skratt och prat under dagen och de var verkligen skönt att umgås så. Fick med mig lite allt möjligt hem från stan:
fotoramar
ljuslyktor
ljus
foton
underkläder
tröja till a
kalender

jag var vaken ganska länge igår natt. tänker alldeles för mycket och är så trött i kroppen. hade feber igår kväll och har åkt på en rejäl förkylning igen, dessutom har jag fortfarande ont i öronen.. usch! men men iallafall så hade jag prat sällskap under natten och de tackar jag för. och de bästa av allt var att jag fick prata med min underbara ellentin! saknar henne så himla mycket, men inatt kommer hon hem från Thailand. de har varit jobbigt utan henne, har inte haft någon att prata med direkt, hon är ju min andra halva. men nu kommer hon äntligen hem och jag längtar tills jag får träffa henne <3

idag ska jag åka in och jobba även fast jag inte mår så himla bra direkt.. men men, får slita ut mig så mycket jag kan sen är det bara att åka hem och sova. Hoppas att jag får träffa andreas nån dag också.

men nu ska jag sova en snabbis igen så jag ens orkar åka buss till stan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga mer och mer bilder snälla:D saknar din blogg

2011-01-04 @ 18:09:17

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0