alldeles för mycket just nu

vaknade på fel sida, eller vet inte vilken sida jag vaknat på om jag ska vara ärlig.. har haft mycket att göra hela dagen idag och de blev inte bättre av att min lärare var sjuk heller.... men som tur var så kom Marie hit, åå gull tjejen vad jag tycker om henne! har fått all hjälp jag behöver idag och känner hur lugnet sakta flyter in. Har hållt på med YB hela dagen, varit på grollen och haft annat kul för mig. Hur många springer omkring som en Ninja turtles i skolan? de gör jag iallafall :)
Sitter just nu och väntar på att Hillman ska sluta så jag får sällskap ned på stan :) får se om jag handlar hem något men tror ej de, vet ej vad det skulle vara eller vad jag behöver, förrutom kläder! kläder, kläder, kläder ååh vad jag älskar dessa kläder! har ju ganska mycket hemma dock (kan slänga in en bild på min garderob om ni vill de) men kläder får man aldrig för mycket av!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0