it´s the best i can do

har inte hunnit blogga någonting alls idag. för idag var det dagen D, idag var det tävlingsdax för mig och ellentin. Var i skolan redan vid 07.45 imorse och packade ihop verktygslådorna, tog fram alla vaser och krukor och allt material vi skulle ha med oss. Sen packade vi in allt i bussen och oss själva med våran hejja klack (tjejerna i klassen) och for iväg till Ekeby skolan. Dagen började med fika och genomgång om dagen. sen fick vi lära känna blommorna och planera lite, sen var det bara att köra igång! Vi hade 45min lunch och sen hade vi 2 timmar på oss att fortsätta med tävlingen, sen var de slut. Dagen gick bra och vi kämpade på hårt. dock blev vi en aning stressade mot slutet men vi hann klart med allting ändå.
Vi kom på en 2:a plats och de är vi nöjda med! Vi vet vad vi gjorde för fel och vad vi kunnat göra bättre. Men nu har vi iallafall varit med och tävlat en gång innom floristik!
har inga bilder just nu. Dom kommer när ellentin laddat in dom från kameran :)
just nu ligger jag i sängen och är helt slut. har hållt på med skol arbete hela kvällen och bara funderat på massor av saker. hur länge orkar man? jag vet att jag inte duger tillräckligt, det är de som gör så fruktansvärt ont innom mig. jag gör inte tillräckligt... jag duger inte..


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0