lördag natt eller söndag morgon?

ja vad säger man att det är egentligen? klockan är just nu när jag skriver detta 00.67, är de då lördag natt eller söndag morgon? vad tycker ni? svara gärna.

Sitter i lövstalöt hemma hos Danne, andreas morbror :) Tidigare ikväll när vi kom så kollade jag på tecknade Pippi Långstrump med Lia , galet vad länge sen det var man kollade på de! Men nu sover hon sen en tid tillbaka. Jag har även suttit och spelat lite olika dator spel med Anton medans Danne och Andreas har nördat sig med Wii. Nu sitter alla dom 3 och spelar Super Mario på Wii. Undra hur många gånger dom börjar om hela tiden för att dom förlorar? ;) men men de kan ju inte vara lätt att klara ett spel från 7 år, eller? haha ja jag får mig ett gott skratt iallafall. men snart är det nog dax för oss att åka hem.

Imorgon är det jobb för mig som gäller. och fixa med massor av skolarbete som jag har stor panik över.. vad ska jag ta mig till? HJÄLP!?

Men nu ska jag stänga ner här och mysa vidare i soffan :) Godnatt


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0