Pretty please

Äntligen hemma efter en lite seg dag i skolan. Idga har vi inte gjort så mycket alls. eller egentligen så har jag la gjort en del. har suttit och skrivit ihop lite inför YB, hjälp andra med sina grejer och varit nere på grollen. träffade Veronica där idag och guud vad underbart det kändes att träffa henne inge! vi stod nog och pratade på i kanske 20min nästan, tiden gick så fort. Men hur som hellst så kändes det super bra.
Kom alldeles nyss hem. Var ner på stan en snabbis efter skolan och köpte en liten present till Andreas. Sen hämtade mamma upp mig och vi åkte och handlade, men nu är jag hemma som sagt. Ska leka lite med kameran hade jag tänkt. Vill göra om min blogg design så kände att jag behövde lite nya bilder.
Just nu sitter jag faktist på golvet i mitt rum. på något konstigt vis har jag börjat sitta här den senaste tiden. Har fått för mig att det är skönt. konstigt va? Funderar på en del saker idag med. Försvinn alla tankar snälla!
Idag såg jag dom allra första Tussilagona för iår, underbart. Nu är våren verkligen påväg

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0