save me from me

usch fy och blä, jag har fått feber ;( är verkligen tok förkyld och har jätte ont i halsen.. jag hatar att ha feber!! fryser och svettas på samma gång och har så himla ont i ögonen. jag har inte tid med att vara sjuk! jag har så himla mycket att göra i både skolan, hemma och med mig själv. jag som tänkte komma igång med träning igen men de måste jag ju skjuta upp nu.. jag har inte tid att vara hemma från skolan så kommer åka dit iallafall.
Imorgon är det förberedelser inför tävlingen som är på tisdag som gäller. är så arg just nu när det gäller saker om tävlingen att jag inte vet vad jag ska ta mig till!.. är så stressad och massa annat. åååh jag måste lugna ned mig!
Imorgon är det detta som gäller:
- Försöka vakna i tid och ta mig upp ur sängen
- Klara en skoldag med hårt arbete utan att bli helt slutkörd
- Åka hem och kurera mig så jag blir frisk!

har redan sovit en stund men vaknade upp för ett litet tag sen av att jag svettades, jag hatar feber! Nu efter att ha vädrat in lite kall ny luft i rummet, pratat med en underbar människa som fick mig att må så himla mycket bättre, hämtat en karaff med isvatten och skrivit detta inlägg så ska jag sätta igång någon mysig disney film så jag kan sova. jag kollar alltid på disney filmer när jag är sjuk eller mår piss dåligt, är det fler som gör det? Godnatt



denna bild tog jag i söndags. älskar verkligen orkidéer !



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0