sista praktikdagen

godmorgon allihopa. gick och la mig med världens smärta i magen igår kväll så de blev en ganska tidig kväll. är så stressad över allt som är kvar att göra men så lite tid.. måste försöka lugna ner mig lite. är iallafall någelunda utvilad idag och idag har jag min sista praktik dag. känns tråkigt faktist, kommer sakna tjejerna och kommer sakna butiken. men har fått upp en bra kontakt så vi får se vart det leder.
just nu: sitter jag i sängen och äter en macka och dricka lite juice. ska snat åka iväg, mamma började 10 idag så får skjuts in till stan som tur är. Jobbar efter praktiken också med städen så kommer vara helt slut när jag kommer hem..
Resten av veckan:
Onsdag: Skola, jobba på eftetmiddagen
Torsdag: Skola
Fredag: Skola, hem till ellen?
Lördag: Andreas
Söndag: Andreas
de är vad jag tror och hoppas på iallafall, får se hur de stämmer senare :) ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0