So now I can't break away

Äntligen hemma igen. var jobbigt att vara i skolan idag med tabke på att jag sovit lite inatt. Blir så trött i kroppen av förkylningen så hoppas att den försvinner snart! Mamma hämtade upp mig i skolan efter hon slutat jobba. Efter de åkte vi till hennes sjukgymnast. medans hon var där inne låg jag kvar i bilen och kollade på film på min lilla dator :) riktigt skönt. När hon var klar där åkte vi och handla lite snabbt på Ica väst, och då när vi kliver ur bilen hör jag hur de är en cykel klocka som plingar. och vem var inte de om inte favvo moster! har saknat henne väldigt mycket så var kul att träffa henne :) Efter vi handlat svängde vi förbi Gullvivan för jag skulle lämna lite papper, kul att träffa dom tjejerna igen också.
Nu sitter jag i soffan och dricker te och äter lite frukt medans jag kollar på top model. Ska snart ta ett varmt bad sen bädda ned mig i sängen. orkar ju knappt vara vaken när jag är såhär hängig. Hoppas jag mår bättre imorgon :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0