so small

äntligen så är jag hemma i värmen. jobbade på bra i skolan efter jag skrev senast. vid 2 tiden åkte jag ned på stan med jenny för att hjälpa henne att hitta en praktik plats, så hoppas de blir bra nu :) vid 4 så var de dax att jobba vilket inte var så jätte kul. fick springa och snyta mig hela tiden och kunde knappt hålla kroppen uppe. men nu är jag iallafall äntligen hemma. mamma kom precis med lite mat hon gjort till mig och alvedon, kommer antagligen somna tidigt ikväll också, behöver den sömnen.
Imorgon är det skola som gäller. ska fortsätta med YB och fixa med lite andra grejer. hoppas dock att våran lärare är där imorgon. ska även träffa andreas imorgon. Galet vad jag har längtat efter honom! blir piggare bara jag tänker på att jag får träffa honom imorgon<3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0