telling the world

denna dag började verkligen inte bra. jag vaknade med världens migrän, jag kom inte ens upp ur sängen. huvudet var så himla tungt mot kudden, så fort jag rörde mig så bara small det till. Dessutom hade jag feber också så det gjorde inte säken bättre. tog mig iallafall upp ur sängen, slängde på mig nå kläder och försökte äta frukost. efter frukosten la jag mig i sängen igen, var verkligen helt slut. Som tur var började mamma 10 idag så jag bestämde mig för att sova en stund till och åka med henne. När jag vaknade igen mådde jag lite bätter iallafall. hade tagit en alvedon så huvudvärken var lite lindrigare. Hade även fått ett sms från min lärare där de stod att hon var sjuk (idag igen) och skulle vara hemma, så gjorde inte så mycket att jag kom lite senare.
Idag har jag jobbat på med YB för fullt. Åkte ned till grollen och handlade på mig lite mer saker och sen satte jag igång! Har hunnit fläta en hel korg (som jag blev ganska nöjd med faktist. men de var inte lätt! de var ett jäkla jobb men jag fick iallafall ihop det till slut som tur var. Har även målat en färgkarta som ska in i Power Pointen. känns som att jag har kommit en bra bit med arbetet nu iallafall. imorgon ska jag jobba mer praktiskt och börja med blommorna, så hoppas de blir bra!
var kvar i skolan till kvart över 4 typ och jobbade. har precis ätit lite här hemma och nu ligger jag i ett varmt bad. har så sjukt ont i ryggen! Ska snart gå upp och fixa med skolarbete sen ikväll är det fotboll som gäller! Sverige-Moldavien!



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0