undra är det fel på mig

har haft en jobbig dag idag. tog sovmorgon bussen till skolan pga omständigheter under morgonen. Hade ingen röst under nästan hela dagen. Har så ont att de till och med gör ont när jag gäspar, ska det verkligen göra så ont? Nej usch för halsen! hoppas de försvinner snart. Har haft engelska och idrott B idag och sen förberett inför morgondagen. för imorgon smäller det. imorgon är det tävling i floristik som gäller! ååå vad jag är nervös!!!! kommer inte kunna sova på hela natten! Ska vara i skolan vid halv 8 imorgon bitti också så ska alldeles snart gå och lägga mig. men just nu ligger jag i ett varmt, avslappnande bad.
Efter skolan idag var jag och jobbade och det gick bra som vanligt. det har blivit en vana och bryr mig inte så mycket längre om de är tråkigt. allt kan inte vara roligt i livet. efter de tog jag mig upp till gränby centrum. Hittade en tröja där som fick följa med hem (bild kommer imorgon)
Resten av kvällen har tillbringats i soffan med familjen och kollat på Storvreta - Täby i innebany och självklart tog vreta hem segern och slog ut Täby, grattis Storvreta!
My heart is refusing me

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0