efter valborgs-helgen

tänkte börja med att berätta lite kort om vad jag har gjort i helgen som varit.
Fredag: I fredags efter skolan åkte jag mamma och lillebror till thuns. Jag fick ett par skor i födelsedags present (förtid) sen köpte jag med mig ett jätte fint nagellack hem. Lillebror fick även ett par nya chino shorts av mig, ljusblåa och sommarhärliga :) lägger in bilder sen kanske.
Efter vi varit där åkte vi tillbaka mot stan och handlade lite sedan bar det av hemmåt. precis när jag kom hem ringer andreas och säger att han varit och köpt sin bil, så han kommer hem hit och hämtar mig :D bilen är jätte fin , hans nya pärla verkligen så nu har jag fått lite konkurens ;) haha.
Resten av kvällen spenderade vi i Björklinge hemma hos krisse med Blue boat m.m , jag och andreas var nytkra men hade kul iallafall.
Lördag: Lördagen började med att vi tog en någelunda sovmorgon. vi dissade att åka in till stan på dagen och låg och myste i sängen istället. Nino hörde av sig och ville ses så han kom och hämtade upp oss och sen åkte vi och käkade lite lunch i stan. Efter de skjutsade han ut oss till björklinge där vi spenderade resten av dagen/kvällen. de började hemma hos krisse och sen gick vi alla hem till Tobbe och grillade. kvällen slutade inte så himla bra men hade en mysig kväll med vänner och min älskling. :)
Söndag: I söndags sov vi ut ganska lagom. Vi gick upp och åt lite frukost och sen städade vi andreas rum. konstigt att han alltid kommer på att göra de när jag är där ;) haha. Vi var hemma hela dagen och tog det lugnt annars. Sofia och Jacob kom och så grillade vi och fika på eftermiddagen. Senare skulle jag och andreas hem till mig så jag kunde packa om väskan, innan de svängde vi förbi Danne och Hille. Fick träffa söt ungarna Lia och Anton <3 :) Efter att vi varit hemma hos mig så åkte vi hem till andreas och myste hela kvällen, helt underbart.
Idag (måndag): Försov jag mig lite.. Skulle ha tagit 07.40 bussen men det blev 08.40 .. Messade ellentin och bad henne säga till engelska läraren att jag var på väg, men de hjälpte inte så värst mycket eftersom hon hoppade på samma buss som mig i stan, haha. Resten av dagen har varit helt ok. känns som att den gått väldigt fort. Har haft engelska b, psykologi och idrott. på idrotten var vi till enköping och hade brottning, mycket kul faktist.
när vi kom tillbaka till uppsala så fick jag skjuts av läraren till mitt solarium. efter jag solat hämtade pappa upp mig. Nu sitter jag hemma i soffan och har precis ätit. Sitter och väntar på att Fyra bröllop ska börja och efter det blir det en lång och härlig dusch!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0